Меню сайту

Етапи виконання проекту (за Є. Полат):

Етапи роботи

 

Зміст діяльності учнів

Функції вчителя

1

Підготовка до проектування. Визначення теми, мети й завдань проекту.

Обговорення предмета з учителем, пошук необхідної додаткової інформації, визначення мети і завдань.

1. Заява задуму.

2. Характеристика   методу проектів.

3. Ознайомлення зі змістом проекту.

4. Мотивація пошуку.

5. Допомога в постановці завдань.

2

Планування.

1. Вироблення плану дій:

  • визначення  джерел інформації;
  • вибір способів збирання інформації;
  • вибір методів аналізу інформації;
  • вибір засобів презентації результатів;
  • формування уявлення про бажані результати                           (форма звіту);
  • встановлення критеріїв оцінки результату і процесу;
    • планування процедур;
    • розподіл завдань між членами проекту.

2. Планування завдань.

  1. Висловлювання припущень.
  2. Висунення пропозицій, ідей.
  3. Корекція плану та завдань

3

Дослідження

 

 

 

  • Збирання інформації.
  • Вирішення проміжних завдань.
  • Спостереження за об’єктами.
  • Проведення експериментів.
  • Анкетування.
  • Робота з літературою
  1. Спостереження за роботою.
  2. Непряме керування діяльністю (поради, консультації тощо)

 

4

 

Результати

 

  1. Аналіз інформації.
  2. Формулювання висновків.
  3. Корекція підсумкових матеріалів.
  4. Спостереження за ходом обробки результатів та аналізу інформації.
 

5

Оформлення звіту. Підготовка до презентації.

  1. Узагальнення та класифікація зібраних матеріалів.
  2. Виготовлення ілюстративного матеріалу (фотографії, графіки, малюнки, схеми тощо).

 

 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання