Меню сайту

Майстер - клас

 План роботи на 2009/2010 навчальний рік

 Активізація пізнавальної  діяльності  учнів на уроках математики шляхом упровадження інформаційних технологій

 Мета:

  1. Ознайомлення  і поширення досвіду роботи  вчителя математики Первомайської  ЗОШ №6 Коноваленко  Надії Анатоліївни, щодо  застосування інформаційних технологій на уроках математики.
  2. Залучити вчителів до апробації рекомендацій вчителя, рекомендованих пам’яток, алгоритмів, схем, таблиць.

І. ВСТУП. Аналіз роботи майстер – класу  за 2008-2009 навчальний рік та завдання на новий навчальний рік

     Головна  мета  методичної роботи – це розвиток педагогічної майстерності вчителя, професіональних знань, навичок, умінь  необхідних для сучасного педагога властивостей та якостей особистості, підвищення результативності навчання, виховання та розвитку учнів.

     Протягом року члени майстер - класу  вивчали досвід роботи  вчителя математики Первомайської  ЗОШ №6 Коноваленко  Надії Анатоліївни, щодо  застосування інформаційних технологій на уроках математики та проводилиапробацію рекомендацій вчителя, рекомендованих пам’яток, алгоритмів, схем, таблиць. Велика увага приділялась  організації навчання та розвитку школярів на основі впровадження інформаційних технологій  на уроці для активізації пізнавальної діяльності учнів.

   У 2008-2009 навчальному році члени майстер - класу працювали над вирішенням таких проблем:

  1. Шляхи застосування сучасних комп’ютерних технологій у викладанні математики.
  2. Нові підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів.
  3. Метод проектів як освітня технологія формування компетентності учнів.
  4. Ігрові форми навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів

                  Робота майстер – класу  здійснювалася за планом, який було повністю виконано.     Відкриті уроки були практичним втіленням ідей, що обговорювалися на засіданнях.

У рамках майстер – класу Коноваленко Н. А. провела  відкритий урок у 8 класі  з використанням ППЗ :    « Теорема Піфагора» та урок – захист індивідуальної  проектної роботи «Формула краси» (  для учнів  10-Б класу). На  якому була розглянута загальна проблема :Чи існують  закони гармонії, які  є основою всього досконалого у світі?

                    Аналіз відвіданих уроків показав, що використання пакета динамічної геометрії DG, контрольно-діагностичної системи Test-W на різних етапах уроку активізують пізнавальну діяльність учнів та доводить доцільність використання  методу проекту для реалізація диффенційованого підходу у навчанні  з    урахуванням розвитку  пошуково-творчих знань та навичок учнів.

Основні напрямки роботи майстер-класу  на 2009-2010 навчальний рік:

  1.  Продовжити ознайомлення  вчителів з методикою використання програмного  засобу табличний процесор  MS Excel, програми для створення презентацій Microsoft Power Point, пакета динамічної геометрії DG, контрольно-діагностичної системи Test-W,мультимедійних  програм на різних етапах уроку,  методикою відкриття геометрії через комп’ютерні експерименти.
  2. Продемонструвати шляхи впровадження інформаційних технологій та використання різноманітних форм і методів оцінювання навчальної діяльності учнів на уроках математики.
  3. Надати вчителям математики науково - методичну та практичну допомогу, щодо  конструктурування та аналізу уроків математики з використанням інформаційних технологій.

 ІІ. Зміст роботи майстер - класу

 І засідання      

Тема: «Методика практичного використання програмних засобів навчального призначення   для активізація пізнавальної  діяльності  учнів»

  1. Ознайомлення членів майстер – класу з планом роботи на 2008-2009 навчальний рік.
  2. Електронна презентація досвіду роботи вчителя математики Коноваленко Н.А. з теми: «Особливості методики практичного використання програмних засобів навчального призначення  у роботі з учнями»
  3. Ознайомлення  з психолого - педагогічною та методичною літературою з теми досвіду

ІІ засідання       

Тема: Загальні методичні рекомендації  використання електронних засобів навчання до вивчення тем з алгебри та геометрії для учнів 5-9класів

  1.  Використання комп’ютерних програм на урокам математики в 5-9 класів
  2. Відкритий урок в 9 класі з геометріїМета спостереження:доцільність використання пакета динамічної геометрії DG, контрольно-діагностичної системи Test-W на різних етапах уроку з метою активізації пізнавальної діяльності учнів.
  3. Робота з комп’ютерними програми
  4. Обговорення опрацьованої літератури

 ІІІ засідання      

Тема: Загальні методичні рекомендації  використання електронних засобів навчання до вивчення тем з алгебри та геометрії для учнів 10-12класів

  1. Використання комп’ютерних програм на урокам математики в 10-12 класів.
  2. Відкритий урок в 11класі з алгебри .Мета спостереження: доцільність використання електронних засобів на різних етапах уроку з метою активізації пізнавальної діяльності учнів.
  3. Работа з електронними засобами навчання.
  4. Обговорення опрацьованої літератури

ІV засідання      

Тема : «Використання Internet- технологій  в навчанні»

  1.  Використання Internet- технологій  для активізації пізнавальної діяльності учнів
  2. Презентація  мультимедійних  програм  з математики
  3. Підсумки роботи майстер - класу
 Матеріали з досвіду роботи:

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання