Меню сайту

Теми батьківських зборів  

2015/2016 навчальний рік

 Загальношкільні батьківські збори(09.09.2015)

 І. «Партнерство ради майбутнього»

   1.  Аналіз роботи батьківського комітету школи за 2014/2015 навчальний рік.

    2. Ознайомлення з Правилами внутрішнього розпорядку, навчальним планом, режимом   роботи школи у 2015/2016 навчальному році.

   3. Про організацію навчально-виховного процесу у 2015/2016 навчальному році.

  4. Про організацію роботи Ради школи.

  5. Вибори батьківського комітету школи на 2015/2016 навчальний рік.

  6. Про затвердження плану роботи батьківського комітету школи на 2015/2016 навчальний рік.                    

  Загальношкільна батьківська конференція (09.12.2015)

 ІІ. «Роль родини в розвитку морально-правових якостей підлітка»

 1. Правове виховання – обов’язкова умова формування життєвої компетентності особистості.

 2.  Відповідальність батьків за неналежне виховання та забезпечення навчання дітей. Статистичні дані про злочинність підлітків.

 3.  Взаємопорозуміння і взаємоповага. Як уникнути конфліктів з власними дітьми.

 4. Про стан відвідування учнями школи та робота по попередженню правопорушень серед неповнолітніх..

 5. Про  зайнятість учнів в гуртках, секціях тощо в позаурочний час.         

 Загальношкільна батьківська конференція  (09-10.02 2016)

 ІІІ. «Здорова дитина, здорова нація, здорова країна»

 1.Вплив комп’ютера на здоров’я дитини.  Комп’ютерна залежність.

 2. Сім’я як фактор зміцнення духовно-морального і соціального здоров’я дітей.

 3. Про  результати поглибленого медичного огляду учнів.

 4. Про організацію роботи закладу з  попередження дитячого травматизму, виконання норм і правил ТБ, пожежної безпеки, дорожнього руху, санітарії та гігієни.

 5. Про охоплення учнів школи гарячим харчуванням, організація безкоштовного харчування учнів.

 Загальношкільні батьківські збори   ( 26-27.04.2016)

 ІV. «Здобутки та перспективи»

 1. Про підготовку учнів до державної підсумкової атестації в 4, 9 та 11 класах.

 2. Про оздоровлення дітей влітку 2016 року.

 3. Про попередження  дитячого травматизму під час літніх канікул.

 4. Про підготовку до нового навчального року.

        

 Готуємось до батьківських зборів.

Абетка для батьків

 

А — абетку виховання слід вивчити та засвоїти всім татам і мамам!
Б — будьте стриманими, адже ваші вчинки буде копіювати ваша дитина.
В — вас запитують про щось? Обов’язково дайте відповідь. У дитини не бує неважливих питань!
Г — говоріть з дитиною дитиною у зрозумілій для неї формі.
Д — дайте дитині можливість бути самостійною та відповідальною.
Є — єдність у думках і діях між педагогами і членами сім’ї — це запорука успішного виховання.
Ж — життя дитини має бути заповнене цікавими моментами, враженнями та задоволенням від заняття посильною працею.
З — запам’ятайте: основи виховання закладаються з раннього дитинства.
І — ігри запорука здорового фізичного та психічного розвитку дитини. Не карайте дітей, позбавляючи їх можливості погратися.
К — корисно пам’ятати й про те, що любов має бути поміркованою.
Л — любов до рідного краю та домівки треба виховувати з дитинства.
М — мама і мир — найдорожче, що є у дитини!
Н — не говоріть дітям неправду, якщо не хочете втратити їх довіру.
О — охайність та ввічливість личать кожному!
П — прагніть бути справедливими. Особливо на це заслуговує ваша дитина.
Р — розмовляйте частіше з своїми дітьми. Ви маєте знати про їх почуття й переживання.
С — стежте за своєю поведінкою! Пам’ятайте, що саме ви — взірець для своєї дитини.
Т — трудитися, любити працю! Цьому ви маєте навчити дітей ще змалку.
У — успіх у вихованні залежить від атмосфери, що склалася у вашій сім’ї.
Ф — фізкультура має бути одним з улюблених уроків кожного школяра!
Х — хочете, щоб ваша дитина була щасливою? Цікавтеся її життям!
Ц — цілеспрямованість допомагає у будь-якій справі. Тим паче у вихованні дітей.
Ч — частіше відпочивайте разом з дитиною. Бувайте на природі.
Ш — шум та брудне повітря — ворог молодого організму!
Щ — щастя ваших дітей залежить тільки від того, як ви їх виховаєте!
Я — якщо вам хочеться щоб ваша дитина стала ввічливою, справедливою, чесною, ставилася до всіх з любов`ю, задумайтеся, чи самі ви чините так! 

 СПІЛКУВАННЯ З МАЙЖЕ ДОРОСЛИМИ ДІТЬМИ

1. Розмовляти
Як би дивно це не звучало, але для контакту з дітьми необхідно спілкуватися. На найрізноманітніші теми, і чим більше таких тем ви знайдете — тим краще. Дехто скаже: «Різниця у віці, в нас різні інтереси, тому немає про що говорити…» Це неправда! Батьки — найрідніші люди, і завжди знайдуться теми, які хочеться обговорити, проте не завжди вистачить сміливості чи часу.

2. Цікавитися
Перепрошую за тавтологію, але поцікавтеся, що цікавить вашу дитину, чим вона займається, захоплюється, про що мріє, чим живе. Поцікавтеся щиро — і прийміть всі відповіді свого чада. Навіть якщо ви впевнені, що деякі деталі мали б виглядати по-іншому, — залиште їх без коментарів, адже вони створені вашою дитиною, і єдине, чого вона чекає від вас, — це схвалення та підтримки. Звичайно, інколи хочеться, щоб усе було ідеально, проте для цього слід використовувати рекомендації, але в жодному разі не критику.

3. Чути
Слухати і чути, як-то кажуть, — дві великі різниці. Вміння «чути» передбачає не лише слухання, а й переробку отриманої інформації, її запам’ятовування й реагування на неї.

4. Довіряти
У такому віці їм уже під силу (зрештою, й пора) не лише розпоряджатися коштами, а й самостійно виконувати чимало побутових, навчальних та інших обов’язків, відповідно, вони не потребують, а інколи й протестують проти контролю збоку. Так, корисний вислів: «Довіряй, але перевіряй». Проте зверніть увагу, перше слово в цьому висловлюванні— «довіряй».

5. Приділяти час
Спільне проведення часу — це одна з п’яти універсальних мов любові, разом з: висловленням любові, подарунками, мовою тіла і діяльністю (заради стосунків чи іншої людини). Якісне проведення часу разом — це як зустріч із друзями: цікаво, корисно і потім багато приємних спогадів. Подружіться зі своїми дітьми — і ви знайдете не лише хороших друзів, підтримку та любов, а й море задоволення.

  У ТЯЖКИЙ ДЛЯ КРАЇНИ ЧАС

       Діти завжди відображають світ дорослих і живуть в цьому світі всім своїм єством .Так само як і дорослим, важливо вчиться розділяти територію внутрішню і зовнішню, так і дітям важливо показувати, що вдома ми створюємо свій світ. Ці два світи пов`язані, але що б не відбувалося в зовнішньому світі, вдома ти в безпеці. Вони будуть в цьому жити . Важливо проводити межу і показувати дитині , що це політичний світ , а у нас в сім`ї - свій світ.
        З маленькими дітьми, у яких не розвинена критичність (10-12 років), потрібно бути дуже обережними з інформацією. Не треба їх захищати від інформації , але треба дозувати її складність і кількість. Якщо дитина стикається з якоюсь інформацією , важливо , щоб ми були поруч і дали їй зовнішню опору, могли нейтралізувати можливий вплив цієї інформації.         Будь-яка дитина живе в просторі дорослого і не потрібно думати , що якщо дитина маленька, то він нічого не розуміє і його це не стосується. Те, що у нас, у дорослих, знаходиться в усвідомлюваному стані, у дитини буде знаходиться на рівні тіла або емоцій. Наприклад , тривога дитини , яку він контролює , потім може виявиться у вигляді енурезу. Напруга, яку дитина відчуває з зовнішнього простору, вона може відчувати у спалахах агресії, або в температурних скачках, блювоті . Пояснити дитина не може, але за неї це робить її тіло. І ми розуміємо, що все, що відбувається тривожне, вимагає уваги і з точки зору дитини.

1 . Торкайтеся
Звичайно, при дитині краще не дивитися новин - але зараз з цього складається все наше життя, тому намагайтеся торкатися до малечі долонею під час їх перегляду. Чим більше зараз дотиків, обіймів - тим більше відчуття безпеки у дитини. Місце між лопатками так і називається - " місце підтримки". Дитина відчуває більше впевненості , якщо його погладити там. Але торкатися до дитини варто тільки в тому випадку, якщо нам самим спокійно. Можна і потрібно багато ліпити з глини і пластиліну. Або просто насипте в тацю з високими бортами будь-якої крупи - нехай дитя там грається, ставить відбитки долоньок, закопує - відкопує іграшки, влаштовує битви. При цьому не забувайте спостерігати - якщо дитина грає в гру з одним постійним сюжетом, то потрібно підключатися пропонувати розвиток сюжету - так ви допоможете підсвідомості дитини знайти вихід з травматичного глухого кута.


2 . Заспокоюйте
Якщо дитина задає будь-яке питання, то на нього треба відповісти. Але відповідаємо на складні і для нас питання тільки і тоді, коли у нас є своя спокійна позиція, відповідь. І якщо в цей момент ми знаходимося в дуже великому емоційному напруженні, то правильніше сказати : "Я ось зараз трохи заспокоюся , і тобі відразу ж все розповім " .
Коли дитина бачить , що плачуть батьки , він починає їх жаліти. І з одного боку , це прояв емпатії , це означає нас відчуває дитина. Але з іншого боку , дитина не може ставати батьком для батька. Тоді дитина бере на себе відповідальність , з якою не може впоратися.
Малеча, яка емоційно й енергетично бере на себе тягар батьків, виглядає набагато старше. Тому важливо, коли нам дуже складно, знайти в собі сили сказати дитинчаті , що " Мені зараз дуже складно , я засмутилася. Але я ж доросла , і я з цим справлюся" . І дитині треба подякувати за співчуття .
Коли ми самі заспокоїлися, ми розуміємо, що чим менша дитина, тим менше інформації йому даємо. І якщо дитина разом з нами дивиться телевізор і бачить різні страшні речі, треба говорити , що дорослі також помиляються.

3 . Грайте і читайте
Але при цьому , ми пам`ятаємо , що будь-яка напруга залишається в тілі. Дитині важливо давати можливість цю напругу "відігравати" тілом. Це рухливі ігри. Грати важливо, щоб була емоційна розрядка. Нам важливо говорити дітям "Я з тобою. Ти в безпеці. Ми обов`язково впораємося. Дивись, скільки людей захищають !". Дитині потрібно дуже обережно і дбайливо розповідати про те, що в країні зараз все складно, але дорослі обов`язково впораються. Не лякайтеся, якщо дитинча починає грати в негативних героїв і читати книги, дивитися мультики або про досконалий світ, або про досить жорсткі моменти. Його підсвідомість таким чином намагається ідентифікуватися з негативним героєм і через нього прожити агресію, або навпаки - знайти світ зовсім безпечний. Так він бореться зі страхом.

4 . Нагадуйте про себе
Дітям-школярам зараз важливо давати з собою в школу щось, що уособлювало б вашу присутність поруч - брелки , значки , маленькі іграшки , які б карабіном пристібалися до рюкзака .
Важливо нагадувати , що з чужими - ми нікуди не ходимо, особисту інформацію в соцмережах і просто в спілкуванні не вибовкують, в сутінках не гуляємо .

5. І кілька порад для батьків
Коли відчуваєте тривогу - сідайте на підлогу або станьте до стіни так, щоб потилиця, сідниці , ікри і стопи відчували стійку поверхню. Можна при цьому укутати пледом або хусткою (так ми відчуваємо чиюсь підтримку і обійми ). Посидьте так до тих пір, поки явно не відчуєте опору.
Підходячи до дитини або намагаючись його вгамувати подумки собі повторюйте: "Я дорослий. Я справлюся".

 Пам’ятка для учнів при виборі майбутньої професії:

  1. Вибір професії — не хвилина справа, вона може виявитися найважчим вибором в твоєму житті.
  2. Намагайся не піддаватися на умовляння батьків стати неодмінно юристом або лікарем. Ти можеш стати нещасливішим юристом або лікарем.
  3. Подумай, чим би хотів займатися саме ти. Обов’язково роздумуй над тим, як здійснити свою мрію.
  4. Не намагайся вступити туди, куди хочуть поступати твої друзі. Повір, ти знайдеш собі нових друзів, тим більше що ви будете займатися тим, що вам цікаво.
  5. Дізнайся більше про ту професію, яку хочеш собі обрати. Якщо це можливо, побувай в тому місці, де, як ти думаєш, тобі доведеться працювати в майбутньому, порозмовляй із людьми, які вже займаються цією справою.
  6. Пам’ятай, що рішення не може бути цілковитим і що в будь-який час в твоєму житті можуть відбутися зміни.
  7. Спробуй бути об’єктивним стосовно своїх можливостей. Краще усвідомлювати свої реальні сили, ніж падати з висоти, яку намітив, але не досяг.
  8. Не піддавайся почуттю страху — це нормальний стан, в якому опиняються всі люди перед вибором професії.
  9. Інколи корисно починати свою кар’єру з практики, а не з теорії.
  10.  Спробуй звернути особливу увагу на ті предмети, які потрібні для вступу до обраного навчального закладу.
  11.  Не відкладай на завтра те, про що можна дізнатися сьогодні. Намагайся дізнатися все: як вступають, як вчаться, як влаштовуються на рабо у після закінчення навчання. Це допоможе скласти уявлення про те, що робити далі.
  12.  Намагайся брати участь у позакласних заходах — це допоможе тобі навчитися спілкуванню та правильній поведінці в колективі.

 

 

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання